Planowanie kampanii jest ciekawym wyzwaniem, które jest moją codziennością w dziale marketingu. Do moich głównych zadań należy wyznaczenie celu, opracowanie sposobów mierzenia stopnia realizacji , analiza grupy docelowej, zaplanowanie ścieżki zakupowej, rozpisanie wszystkich kreacji, tekstów, grafik, video, które zostaną użyte do realizacji celu oraz zaplanowanie czasu, budżetu i procedur.
To jeszcze nie to samo, co jej realizacja, bądź przygotowania. To ten moment, kiedy siadam przed tabelami w Excelu z notesem i snuję plany. Planowanie kampanii samo w sobie jest niezwykle satysfakcjonujące – tworzę coś z niczego i ubieram marzenia w proste działania.
Moja praca jest niezwykle wymagająca, projekty są skomplikowane i pracuję z dużą ilością danych, ale dobrze wykonana, daje poczucie sprawczości nad rzeczywistością.
Użytkownik nie opublikował jeszcze żadnych tagów.
Faustyn nie opublikował jeszcze żadnego artykułu.
Faustyn nie skomentował jeszcze żadnego artykułu.